191101 Det kom ett budskap från andevänner alldeles nyss

Bildtext: En encaustic art bild skapad tillsammans med Andevänner. 
Bilden heter just Andevänner. 

191101 Det kom ett budskap från Andevänner alldeles nyss...

Helen.

-Vad vi har väntat på att det ska vara en blogg som ska handla om läkning. Den ser vi fram emot att få ta del av. Vi ser en viss värme som vi vill- andevänner emellan, värna. Den ska vi andevänner värna.
Vi ser fram emot fortsättningen på den här bloggen...

-Vad vi nu ser är det vi längtat efter att du ska skriva om. Din väg via en ändrad livsstil till en mer läkande livsstil - andevägen. Genom den vandrande vägen i livets vinklar & vrår så kan vi alla lära oss utmed vägen eller så vandrar vi med skygglappar på.
Vi är alla de som står vid sidan om och hejar på.

-Vi ser att det är en del vi kan göra för att visa vår skattning för varandra och vårt arbete. Det vill vi nu göra tillsammans med dig. Vi svindlar visst i det som ska vara vår framtid.

Helen! Vem vi säger att vi är, har ingenting att göra med den vi faktist är. Vi ser i det som sker- vem den andre är och vem vi själva är. Det är större att förlåta än att segra i en diskussion - så det är läkning att vara den som förlåter.

-Ja vi är klara nu!

- Okej! Tack! Får jag publicera er text?

- Ja det får du! Vi vill väldigt gärna vara delaktiga i den processen du nu startar om läkning i bloggform. Vem vet kanske blir det en bok framöver. Det ser vi fram emot...

-Tack alla ni!

Kommentarer

Om Helen Eriksson

Hej jag heter Helle Eriksson


Min passion är en helande livsstil och jag vill må så bra jag bara kan. Det innebär att jag numera arbetar aktivt med min egen hälsa och hållbarhet på alla plan, sedan flera år tillbaka. För mig är läkning ett medvetet val och ett aktivt arbete som tar kraft och energi men det har helt klart varit värt det.

Sakta börjar nu mitt eget koncept växa fram för vad som krävs för att jag ska må bra.


Mer arbete återstår dock och jag fortsätter framåt på den väg jag påbörjat- min väg till läkning med andlig vägledning.


Idag så lever jag helande och vill även arbeta med det i framtiden för att skapa möjlighet även för andra att ta del av om de så önskar hitta sina egna koncept för att må så bra det bara går.

Ett steg på den vägen är den här bloggen.


Välkommen